XLII sesja Rady Miejskiej Śmigla
Z A W I A D O M I E N I E
w czwartek 25 stycznia 2018 r. o godz.16:00 w sali sesyjnej Rady, w Urzędzie Miejskim Śmigla, odbędzie się XLII sesja Rady Miejskiej Śmigla
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XLI sesji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7. Sprawozdania z prac Komisji Rady Miejskiej Śmigla za IV kwartał 2017 r.
- Rewizyjnej,
- Finansowo – Gospodarczej,
- Spraw Społecznych,
- Planowania i Rozwoju,
- Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska,
- Doraźnej Komisji Statutowej
8. Interpelacje i zapytania radnych.
9. Zapytania sołtysów i przewodniczących Zarządów Osiedli.
10. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej położonej
w Robaczynie,
2) w sprawie wyrażenia zgody na zamianę nieruchomości gruntowej, położonej w Czaczu, stanowiącej własność Gminy Śmigiel na nieruchomość gruntową położoną w Czaczu, stanowiącą własność prywatną,
3) w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej na działkach
nr geod. 1074/6, 1074/7 i 579/1 w Śmiglu,
4) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej, zabudowanej budynkiem domu pogrzebowego, położonej w Śmiglu, oznaczonej nr geod. 860/4,
5) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie na podstawie umowy darowizny prawa własności nieruchomości stanowiących własność Gminy Śmigiel, położonych w Nietążkowie na rzecz Powiatu Kościańskiego.
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
12. Odpowiedzi na zapytania
13. Wolne głosy i wnioski.
14. Zakończenie sesji.
Przewodniczący Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski