Burmistrz Śmigla ogłasza nabór na wolne stanowisko ds. partycypacji społecznej
BURMISTRZ ŚMIGLA
ogłasza
nabór na wolne stanowisko ds. partycypacji społecznej
w Wydziale Organizacyjnym
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
I. Stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. partycypacji społecznej
II. Wymagania niezbędne:
- ● posiadanie wykształcenia wyższego;
- ● posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ● posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych;
- ● posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy;
- ● znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, o funduszu sołeckim, o finansach
publicznych, o ochronie danych osobowych;
- ● brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- ● posiadanie nieposzlakowanej opinii;
- ● umiejętności organizacyjne;
- ● komunikatywność i otwartość;
- ● duża samodzielność, kreatywność;
- ● znajomość programów Word, Exel;
- ● umiejętność pracy w zespole;
III. Wymagania dodatkowe:
● zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy;
● znajomość specyfiki pracy administracji publicznej;
● dyspozycyjność;
● prawo jazdy kat. B;
● odporność na stres.
IV Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
W zakresie obsługi funduszu sołeckiego:
- Wykonywanie zadań związanych z obsługą funduszu sołeckiego.
- Obliczanie wysokości środków funduszu sołeckiego przypadających na dane sołectwo.
- Planowanie, organizowanie i nadzór nad wykonywaniem inwestycji związanych z realizacją funduszu sołeckiego.
- Kontrolowanie wydatków, dokonywanych przez sołectwa ze środków publicznych;
- Analiza wykorzystanych środków przez Rady Sołeckie;
- Rozliczanie wydatków realizowanych z funduszu sołeckiego oraz sporządzanie sprawozdań w tym zakresie;
- Sporządzanie wniosku o zwrot z budżetu państwa części wydatków gminy wykonanych w ramach funduszu sołeckiego;
- Kompletowanie i przechowywanie oryginałów wniosków zadań zrealizowanych w ramach funduszu sołeckiego;
- Udział w zebraniach wiejskich dotyczących funduszu sołeckiego.
W zakresie obsługi zadań wolontariatu:
- Organizowanie i koordynowanie spotkań z wolontariuszami;
- Bieżąca współpraca w wolontariuszami poprzez informowanie wolontariuszy o ich prawach i obowiązkach, zawieranie porozumień wolontarystycznych;
- Organizacja wydarzeń przy współpracy z wolontariuszami;
V. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: pełen etat
VI. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy ,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
5) zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające zdolność kandydata
do wykonywania obowiązków wynikających z przeprowadzanego
postępowania rekrutacyjnego (po rozpatrzeniu naboru),
6) oświadczenie:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni
praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 195),
7) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy
specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 11 maja 2016 roku w zamkniętej kopercie
z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „nabór na stanowisko
ds. partycypacji społecznej - nie otwierać ”:
a) osobiście w godzinach pracy urzędu,
b) listownie na adres Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
(decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 65 518-01-39.
VIII. Informacje dodatkowe:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
2) Kandydaci , którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do
dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie o terminie testu pisemnego
i rozmowy kwalifikacyjnej.
3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
(www.bip.smigiel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego Śmigla.
4) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zwrócone za pośrednictwem
poczty.
Śmigiel, dnia 27 kwietnia 2016 r.
Burmistrz Śmigla
/-/ Małgorzata Adamczak