XLVII sesja Rady Miejskiej Śmigla
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XLVI sesji Rady Miejskiej Śmigla.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza w okresie między sesjami.
7. Interpelacje i zapytania radnych.
8. Zapytania sołtysów i przewodniczących Zarządów Osiedli.
9. Debata absolutoryjna:
a) rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2017 wraz z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Śmigiel,
b) rozpatrzenie sprawozdania finansowego Gminy Śmigiel za rok 2017,
c) przedstawienie opinii składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2017 wraz z informacją o stanie mienia i objaśnienia,
d) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium,
e) przedstawienie opinii składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej do przedłożonego wniosku Komisji Rewizyjnej .
10. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2017,
2) w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Śmigla z wykonania budżetu Gminy Śmigiel za rok 2017,
3) w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2018,
4) w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2018-2027,
5) w sprawie udzielenia dotacji celowej z budżetu Gminy Śmigiel na prace konserwatorskie, restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, nie stanowiących własności gminy,
6) w sprawie emisji obligacji Gminy Śmigiel oraz określenia zasad ich zbywania, nabywania i wykupu,
7) w sprawie zmiany Uchwały Nr XXII/169/16 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 25 sierpnia 2016r. w sprawie wysokości zasad ustalania i rozliczania dotacji celowych dla podmiotów prowadzących żłobki na terenie Gminy Śmigiel,
8) w sprawie zasad usytuowania na terenie gminy miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych,
9) w sprawie ustalenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie gminy Śmigiel,
10) w sprawie przekazania do zaopiniowania Dyrektorowi Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie we Wrocławiu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
11) w sprawie zmiany przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Poladowo, gmina Śmigiel.
12) w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie Morownica, gmina Śmigiel.
13) w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości gruntowej, niezabudowanej, położonej w Starym Bojanowie, oznaczonej nr geod.355/6.
14) w sprawie wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości gruntowej położonej w Bronikowie.
15) w sprawie zmiany Uchwały Nr VI/45/11 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 24 marca 2011 r. w sprawie zasad sprzedaży budynków i mieszkań komunalnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
12. Odpowiedzi na zapytania.
13. Wolne głosy i wnioski.
14. Zakończenie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski