XLV sesja Rady Miejskiej Śmigla
Z A W I A D O M I E N I E
w czwartek 26 kwietnia 2018 r. o godz.16:00 w sali sesyjnej Rady, w Urzędzie Miejskim Śmigla, odbędzie się XLV sesja Rady Miejskiej Śmigla
Porządek sesji:
1. Otwarcie sesji.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Przyjęcie protokołu z XLIV sesji Rady.
4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności w okresie między sesjami.
5. Sprawozdanie Burmistrza Śmigla z wykonania uchwał Rady Miejskiej Śmigla.
6. Informacja o działalności Burmistrza Śmigla w okresie między sesjami.
7. Przyjęcie protokołu z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej Śmigla w Zespole Szkół w Czaczu.
8. Przyjęcie protokołu z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej Śmigla w Centrum Kultury w Śmiglu.
9. Sprawozdanie z pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Śmigla z działalności za 2017 r.
10. Sprawozdania z prac Komisji Rady Miejskiej Śmigla za I kwartał 2018 r.
- Rewizyjnej,
- Finansowo – Gospodarczej,
- Spraw Społecznych,
- Planowania i Rozwoju,
- Rolnictwa, Rzemiosła i Ochrony Środowiska
11. Interpelacje i zapytania radnych.
12. Zapytania sołtysów i przewodniczących Zarządów Osiedli.
13. Podjęcie uchwał:
1) w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Kościańskiego,
2) w sprawie zmian w uchwale budżetowej Gminy Śmigiel na rok 2018,
3) w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Śmigiel na lata 2018 -2027,
4) w sprawie podziału gminy Śmigiel na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych,
5) w sprawie wyrażenia zgody na odpłatne nabycie nieruchomości gruntowej położnej w Koszanowie,
6) w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVI/258/13 Rady Miejskiej Śmigla z dnia 25 kwietnia 2013 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Śmigiel.
14. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
15. Odpowiedzi na zapytania
16. Wolne głosy i wnioski.
17. Zakończenie sesji.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Śmigla
/-/ Wiesław Kasperski