fb Wirtualny spacer
2008-08-27

Zaproszenie do udziału w 'Carmen Deo'

 

 

 

“CARMEN DEO”

Śmigiel  17 i 18. X. 2008 r.
 
 
 
I. ORGANIZATOR:
 
Centrum Kultury w Śmiglu
ul. T. Kościuszki 20
64 - 030 Śmigiel
tel. (065) 51 80 273
tel./fax (065) 51 17 813
www.ck-smigiel.pl
e:mail: ck@smigiel.pl
 
II. PATRONAT HONOROWY:
 
     1. Wiktor Snela – Burmistrz Śmigla.
     2. Ks. Kanonik Zygmunt Bartkowiakproboszcz parafii pw. NMP Wniebowziętej w Śmiglu.
     3. Ks. Dziekan Tadeusz Fołczyński – proboszcz parafii pw. Św. Stanisława Kostki w Śmiglu.
 
III. KIEROWNICTWO ARTYSTYCZNE:
 
      1. Marzena Osiewicz - 606 25 05 46
 
IV. PATRONAT MEDIALNY:
 
1. Gazeta „ABC”,
2. "Gazeta Kościańska",
3. Radio „ELKA”.
4. Radio „Merkury”
5. TVP Poznań
 
V. UCZESTNICY:
 
W przeglądzie mogą brać udział:
a) soliści
b) zespoły i grupy wokalne (duety, tercety i większe, maksymalnie 15 osób licząc razem z muzykami  akompaniującymi).
 
VI. TERMIN i MIEJSCE:
 
17 i 18 października 2008 r. - Centrum Kultury w Śmiglu - sala widowiskowa.
 
VII. CELE:
 
1. Promowanie wartości chrześcijańskich poprzez popularyzację treści zawartych w tekstach piosenek religijnych.
2. Promocja dokonań artystycznych dzieci i młodzieży.
3. Edukacja kulturalna dzieci i młodzieży.
4. Popularyzacja piosenki i muzyki chrześcijańskiej.
5. Wymiana pomysłów i doświadczeń w zakresie upowszechniania śpiewu, muzyki wśród uczestników i ich instruktorów.
6. Wyszukiwanie młodych talentów i otoczenie ich opieką.
7. Wzbogacenie oferty kulturalnej dla mieszkańców gminy Śmigiel i powiatu kościańskiego.
8. Promocja gminy Śmigiel w regionie.
 
VIII. KATEGORIE WIEKOWE:
 
1. soliści - 7-10 lat,
2. soliści - 11 - 15 lat,
3. soliści - 16 - 30 lat,
4. zespoły:
     a) 7-15 lat + CD (podkład),
     b) 16 i więcej lat + CD (podkład),
     c) 7-15 lat + akompaniament własny („na żywo”),
     d) 16- 30 lat + akompaniament własny („na żywo”),
 
UWAGA!
O przydziale solisty do kategorii wiekowej decyduje rok urodzenia. O przydziale zespołu do kategorii wiekowej decyduje wiek większości członków śpiewających zespołu. Zespół maksymalnie może liczyć 15 osób (wokalistów i muzyków). Granica wiekowa 30 lat nie obejmuje muzyków akompaniujących.
 
IX. OCENA:
 
Jury w swojej ocenie kierować się będzie następującymi kryteriami:
a) dobór repertuaru,
b) interpretacja,
c) dykcja,
d) technika wokalna,
d) aranżacja,
e) kompozycja,
f) ogólny wyraz artystyczny.
 
X. JURY:
 
Marzena Osiewicz, Krzysztof Kubiak, ks. Jarosław Olejniczak.
 
XI. ORGANIZACJA PRZEGLĄDU i ZASADY UCZESTNICTWA:
 
1. Przegląd odbędzie się w dniu 18 października br.
2. Warsztaty artystyczne odbędą się w dniu 17 października br.
3. Termin nadsyłania zgłoszeń na warsztaty i przegląd upływa dnia 10.10.2008 r.
4. Każdy uczestnik wykonuje jedną piosenkę z akompaniamentem lub półplaybackiem.
5. Dopuszcza się własne kompozycje. Ich treść należy jednak dostarczyć wraz z kartą zgłoszenia.
6. Nośnik półplaybacków:
   a) CD,
   b) mini dysk.
7. Płyta i mini dysk muszą być opisane.
8. Koszt akredytacji 1 osoby wynosi 15 zł. (płatność w dniu przeglądu lub w czasie trwania warsztatów).
9. Osoba towarzysząca, jeśli chce skorzystać z posiłku, powinna to zaznaczyć w karcie zgłoszenia.
10. W ramach akredytacji organizator zapewnia posiłek (obiad w dniu przeglądu).
11. Przyjazd, nocleg i ubezpieczenie uczestnika - na koszt własny lub instytucji delegującej.
12. Osoba zgłaszająca zespół winna podać imienną listę jego członków podając ich rok urodzenia oraz rolę pełnioną w zespole.
13. W Koncercie Galowym wystąpią laureaci oraz wykonawcy wytypowani przez organizatora.
14. W przesłuchaniach konkursowych nie mogą uczestniczyć laureaci z 2007 r.
 
XII. PROGRAM PRZEGLĄDU:
 
17 października 2008 r. - Warsztaty Artystyczne.
 1000 - 1300 - warsztaty artystyczne.
 1300 - 1500 - obiad w restauracji "Marta".
 1500 - 1800 - warsztaty artystyczne.
1800 - 1900 - kolacja w restauracji "Marta".
 
18 października 2008 r. - VII Przegląd Piosenki Chrześcijańskiej "CARMEN DEO".
 
1000 - 1400 - przesłuchania konkursowe.
1400 - 1500 - obiad w restauracji "Marta".
1500 - 1800  - przesłuchania konkursowe.
1900 - ogłoszenie wyników - Koncert Laureatów.
 
XIII. NAGRODY:
1. Pierwsze miejsce w poszczególnych kategoriach – dyplom, puchar i nagroda rzeczowa.
2. Drugie i trzecie miejsce w poszczególnych kategoriach – dyplom, statuetka i nagroda rzeczowa.
 
XIV. REPERTUAR:
 
Uczestnicy przeglądu wykonują obowiązkowo jedną piosenkę, a drugą na wyraźne życzenie jury.
 
XV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
 
1. Przegląd nie dotyczy chórów.
2. Zespół powinien posiadać odpowiednią liczbę opiekunów gwarantującą bezpieczeństwo uczestników (jeden opiekun na 15 uczestników).
3. Wszyscy uczestnicy zobowiązani są do posiadania aktualnej legitymacji szkolnej lub dowodu osobistego.
4. Karty zgłoszeń winny być wypełnione czytelnie i przesłane w nieprzekraczalnym terminie do organizatora do dnia 10.10.2008 r. pocztą zwykłą lub elektroniczną.
5. Sprawy nieujęte w regulaminie organizator rozstrzyga w porozumieniu z przewodniczącym jury.
6. Niespełnienie warunków regulaminu eliminuje uczestnika Przeglądu.
7. Organizator zastrzega sobie decydujący głos w sprawach interpretacji regulaminu.
8. W przypadku dużej ilości zgłoszeń przegląd odbędzie się w dniach 18 października br. (soliści) i 19 października br. (zespoły).

Karta zgłoszeniowa do pobrania ze strony Centrum Kultury w Śmiglu:  

http://ck-smigiel.pl/carmendeo/2008/karta_zgloszenia_Carmen_Deo_2008.pdf

 
Informacje można uzyskać na stronie internetowej: www.ck-smigiel.pl lub dzwoniąc pod numery tel.: (065) 51 80 273, (065) 51 17 813 oraz u kierownika artystycznego - tel. kom 606 25 05 46.
Zaadoptuj mnie Szkolenia dla przedsiebiorców Trasy Rowerowe Gminy Śmigiel Ciepłe Mieszkanie Plastiki
fundusz spójności Szkolenia Komputerowe Fundusze Rządowy Funduszu Inwestycji Lokalnych