fb Wirtualny spacer
2004-10-18

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Nietążkowo

 

FORMULARZ ZP-200

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane
Dostawy
Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów

Urząd Miejski Śmigla

Pella Blandyna

Adres

Kod pocztowy

pl. Wojska Polskiego 6

64-030

Miejscowość

Województwo

Śmigiel

wielkopolskie

Telefon

Faks

(065) 5 180 003

(065) 5 189 823

Poczta elektroniczna (e-mail)

Adres internetowy (URL)

budownictwo@smigiel.pl

www.smigiel.pl


I.2) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ DALSZE INFORMACJE

Taki jak w pkt. 1.1



I.3) ADRES, POD KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ SPECYFIKACJĘ ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Taki jak w pkt. 1.1


I.4) ADRES, NA KTÓRY NALEŻY PRZESYŁAĆ OFERTY/WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Taki jak w pkt. 1.1


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.2) Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego

Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w miejscowości Nietążkowo

II.1.3) Opis przedmiotu zamówienia

Projekt obejmuje budowę grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej, przyłączy kanalizacyjnych, rurociągu tłocznego, pompowni ścieków, stacji zlewnej ścieków dowożonych

II.1.4) Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw

wieś Nietążkowo

II.1.5) NOMENKLATURA

 

II.1.5.1) Wspólny Słownik Zamówień    

II.1.5.2) Inna nomenklatura

 

(CPV)

 

Główny przedmiot

45.23.24.10-9

 

Dodatkowe przedmioty

45.23.24.23-3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

NIE

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

NIE

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Wartość lub zakres zamówienia (z uwzględnieniem wszystkich części i opcji, o ile dotyczy)

Zakres rzeczowy zamówienia: grawitacyjna kanalizacja sanitarna - 1.021 m; przyłącza kanalizacyjne - 15 szt; rurociąg tłoczny - 558 m; pompownia ścieków -1 szt, stacja ścieków dowożonych -1 szt

II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data rozpoczęcia 28/12/2004 i/ lub zakonczena 31/07/2005

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WYMAGANE WADIUM

5000,- zł

III.2) INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2; spełniający wymogi art. 22 ust. 1, pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn.zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do sfinansowania całego zadania , 2) są ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 3) w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej jedną robotę o podobnym zakresie rodzajowym i wartościowym jak w nieniejszym zamówieniu, 4) dysponują osobami do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót (do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej), przy czym osoba ta będzie członkiem Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, Architektury, 5) w przypadku kiedy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, wymaga się, aby żaden z nich nie podlegał wykluczeniu z postępowania i wspólnie spełniali warunki określone w pkt 1-4, 6) udzielą minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty, 7) zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do dnia 31.07.2005 r. za stałą cenę ryczałtową podaną w ofercie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony
Przetarg ograniczony
Negocjacje z ogłoszeniem

IV.1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia (o ile dotyczy)

Numer ogłoszenia w spisie BZP:    Nr   poz.   z

IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy)


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

A) Najniższa cena

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień

Dostępne do: 04/12/2004

Cena: 96.00

IV.3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

Data: 10/12/2004

Godzina: 10:00

IV.3.3) Termin związania ofertą

60 dni od ostatecznegoterminu składania ofert

IV.3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data: 10/12/2004 Godzina: 10:30

Miejsce:
Urząd Miejski Śmigla, 64-030 Śmigiel Pl. Wojska Polskiego 6, pokój nr 14

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

V.1) CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW UE?

Tak
Projekt będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (ERDF) w ramach ZPORR, Priorytet 3, Działanie 3.1

Zaadoptuj mnie Szkolenia dla przedsiebiorców Trasy Rowerowe Gminy Śmigiel Ciepłe Mieszkanie Plastiki
fundusz spójności Szkolenia Komputerowe Fundusze Rządowy Funduszu Inwestycji Lokalnych