Burmistrz Śmigla ogłasza nabór na wolne stanowisko ds.współpracy z organizacjami pozarządowymi
BURMISTRZ ŚMIGLA
ogłasza
nabór na wolne stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi
w Wydziale Organizacyjnym
Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
I. Stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi
II. Wymagania niezbędne:
- ● posiadanie wykształcenia wyższego;
- ● posiadanie obywatelstwa polskiego;
- ● posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych;
- ● posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy;
- ● wiedza z zakresu funkcjonowania organizacji pozarządowych i samorządu lokalnego;
- ● brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- ● posiadanie nieposzlakowanej opinii;
- ● umiejętności organizacyjne;
- ● doświadczenie w organizowaniu spotkań, szkoleń, konferencji;
- ● umiejętność pisania i redagowania tekstów;
- ● komunikatywność i otwartość;
- ● duża samodzielność, kreatywność;
- ● dobra obsługa komputera (m.in. : poczta elektroniczna, edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny)
- ● umiejętność pracy w zespole;
- ● znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o samorządzie gminnym,
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, kodeksu postępowania
administracyjnego;
III. Wymagania dodatkowe:
● zdolności analityczne i koncepcyjne, umiejętność planowania i organizacji pracy;
● znajomość specyfiki pracy administracji publicznej;
● dyspozycyjność;
● prawo jazdy kat. B;
● odporność na stres.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Udział w prowadzeniu spraw współpracy Gminy Śmigiel z organizacjami pozarządowymi, w tym między innymi:
a) przygotowanie programu współpracy,
b) przygotowywanie umów dotacji, rozliczenie dotacji, przygotowywanie materiałów sprawozdawczych w tym zakresie,
c) organizacja szkoleń,
d) bieżąca współpraca z organizacjami pozarządowymi;
2) Współpraca z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami realizującymi na zlecenie gminy zadania publicznego, w szczególności w zakresie kontroli i nadzoru zleconych zadań;
3) Prowadzenie spraw gminy w zakresie określonym przepisami ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie;
4) Prowadzenie spraw gminy w zakresie przepisów ustawy o sporcie;
5) Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, decyzji administracyjnych i innych
dokumentów związanych z realizacją przydzielonych zadań.
V. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: pełen etat
VI. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy ,
4) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
5) zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające zdolność kandydata
do wykonywania obowiązków wynikających z przeprowadzanego
postępowania rekrutacyjnego (po rozpatrzeniu naboru),
6) oświadczenie:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni
praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29
sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 195),
7) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, ukończone kursy
specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 11 maja 2016 roku w zamkniętej kopercie
z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „nabór na stanowisko
ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi - nie otwierać ”:
a) osobiście w godzinach pracy urzędu,
b) listownie na adres Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
(decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 65 518-01-39.
VIII. Informacje dodatkowe:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
2) Kandydaci , którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu i zakwalifikują się do
dalszego postępowania, będą informowane telefonicznie o terminie testu pisemnego i rozmowy kwalifikacyjnej.
3) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
(www.bip.smigiel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Miejskiego Śmigla.
4) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zwrócone za pośrednictwem
poczty.
Śmigiel, dnia 27 kwietnia 2016r.
Burmistrz Śmigla
/-/ Małgorzata Adamczak