fb Wirtualny spacer
14 marca 2016

Burmistrz Śmigla ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy ds. inwestycji i remontów

BURMISTRZ ŚMIGLA
ogłasza
nabór na wolne stanowisko ds. inwestycji i remontów
w Wydziale Infrastruktury


Nazwa i adres jednostki: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
I. Stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. inwestycji i remontów
II. Wymagania niezbędne:
● posiadanie obywatelstwa polskiego;
● wykształcenie min. średnie techniczne;
● co najmniej trzyletni staż pracy
● posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw
publicznych;
● uprawnienia budowlane;
● brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
● znajomość przepisów prawa w zakresie następujących ustaw: o samorządzie gminnym, drogach publicznych, finansach publicznych, zamówieniach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, prawo budowlane.
III. Wymagania dodatkowe:
● preferowany staż pracy na ww. lub podobnym stanowisku;
● umiejętność przygotowania przedmiarów, kosztorysów;
● samodzielność w podejmowaniu decyzji;
● prawo jazdy kat. B;
● kreatywność, umiejętność negocjacji.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Przestrzeganie postanowień Regulaminu pracy i ustalonego w Urzędzie porządku.
2) Zarządzanie, utrzymanie i ewidencja dróg gminnych.
3) Administrowanie drogami wewnętrznymi oraz ich utrzymanie.
4) Załatwianie spraw związanych z nadawaniem kategorii dróg.
5) Planowanie i koordynacja działań w zakresie rozbudowy i modernizacji dróg, prowadzenie inwestycji w tym zakresie.
6) Dokonywanie zmian w organizacji ruchu drogowego.
7) Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego.
8) Uzgadnianie lokalizacji zjazdów oraz lokalizacji urządzeń nie związanych z potrzebami ruchu
drogowego.
9) Przygotowywanie planów wraz z szacowaniem kosztów w zakresie budowy i remontów dróg
będących własnością gminy.
10) Koordynowanie i realizacja zadań w zakresie budowy, remontów i ochrony dróg.
11) Współpraca z innymi zarządcami dróg publicznych w odniesieniu do dróg przebiegających przez
gminę.
12) Wybór wykonawców robót, usług i dostaw w zakresie drogownictwa poza procedurą zamówień
publicznych.
13) Koordynowanie spraw związanych z oceną i zatwierdzaniem projektów technicznych w zakresie
drogownictwa.
14) Kontrolowanie realizacji, rozliczanie, sporządzanie sprawozdań oraz przekazywanie do
eksploatacji zadań inwestycyjno-remontowych w zakresie drogownictwa.
15) Uzgadnianie na wniosek starosty projektów zezwoleń lub zmiany zezwoleń na wykonywanie
przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym.
16) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.
17) Opiniowanie zamierzeń inwestycyjnych innych inwestorów pod kątem zgodności z planowanymi i
realizowanymi inwestycjami gminnymi.
18) Opracowanie założeń programowych planów gospodarczych gminy.
19) Udział w opracowaniu (aktualizacji) planu rozwoju lokalnego gminy oraz strategii rozwoju gminy.
20) Współudział przy opracowaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu gminy.
21) Przygotowywanie projektów uchwał rady oraz zarządzeń burmistrza.
V. Warunki pracy na stanowisku:
1) miejsce pracy: Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
2) rodzaj wykonywanej pracy: stanowisko urzędnicze,
3) wymiar czasu pracy: pełen etat
VI. Wykaz dokumentów wymaganych przy składaniu ofert:
1) CV z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej,
2) list motywacyjny,
3) kwestionariusz osobowy ,
4) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, wykształcenie oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
5) zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające zdolność kandydata
do wykonywania obowiązków wynikających z przeprowadzanego
postępowania rekrutacyjnego (po rozpatrzeniu naboru),
6) oświadczenie:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata, stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do
czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione
umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych
osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji
procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie
danych osobowych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.),
7) kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności,
ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 29 marca 2016 roku w zamkniętej kopercie
z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem „nabór na stanowisko
ds. inwestycji i remontów - nie otwierać ”:
a) osobiście w godzinach pracy urzędu,
b) listownie na adres Urząd Miejski Śmigla, pl. Wojska Polskiego 6, 64-030 Śmigiel
(decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego).
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 65 518-01-39
IX. Informacje dodatkowe:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i
społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
2) Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji
Publicznej (www.bip.smigiel.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie
Urzędu Miejskiego Śmigla.
3) Dokumenty kandydatów, którzy nie zostaną zatrudnieni zostaną zwrócone
za pośrednictwem poczty.
Śmigiel, dnia 14 marca 2016r.
                                                            Burmistrz Śmigla
                                                       /-/ Małgorzata Adamczak

Zaadoptuj mnie Szkolenia dla przedsiebiorców Trasy Rowerowe Gminy Śmigiel Ciepłe Mieszkanie Plastiki
fundusz spójności Szkolenia Komputerowe Fundusze Rządowy Funduszu Inwestycji Lokalnych