fb Wirtualny spacer
10 czerwca 2015

INGA organizuje półkolonie

Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych INGA zaprasza na Półkolonie - TĘCZOWA KRAINA

Termin: 29.06.2015r. - 10.07.2015r.

Półkolonie adresowane są do dzieci w wieku 6-11 lat, z gminy Śmigiel,
i będą odbywały się w godzinach 8.00 - 13.00. Ich celem jest rozwój potencjału dzieci oraz odkrywanie i stymulowanie zainteresowań. Zaplanowane zajęcia mają walor edukacyjny, kulturowy, wychowawczy oraz sportowo - rekreacyjny.


W programie półkolonii przewidujemy:
- zajęcia integracyjne, artystyczne, sportowe, profilaktyczne,
- pobyt na basenie w Śmiglu,
- lekcje muzealną w Muzeum Okręgowym w Lesznie,
- wyjazd do Parku Linowego w Lesznie,
- wyjazd do WidziMiSie oraz minizoo we Włoszakowicach,
- wyjazd do kina oraz na Maltę w Poznaniu,
- wyjazd do Klubu Nenufar w Kościanie.

ZAPEWNIAMY:

  • miłą atmosferę,
  • energiczną i wykwalifikowaną kadrę,
  • słodki poczęstunek każdego dnia oraz obiad podczas zajęć w terenie,
  • ubezpieczenie,
  • atrakcyjny program zajęć w godzinach od 08:00 - 13:00,
  • dyplom ukończenia półkolonii.


KOSZT: 250 ZŁ

RABATY:
- przy zapisie do 19 CZERWCA 2015 obowiązuje zniżka - 25 zł,
- dla uczestników "Chatki Puchatka" obowiązuje zniżka - 30 zł,
- przy zapisie rodzeństwa - zniżka  40 zł,
- rabaty nie sumują się.

Warunkiem zapisania dziecka na półkolonie jest:

  • zapoznanie się z warunkami uczestnictwa w półkoloniach,
  • wypełnienie i dostarczenie karty zgłoszeniowej,
  • wpłacenie zadatku w wysokości 150 zł.

ZAPISY:
W celu zapisania dziecka prosimy o wypełnienie formularza dostępnego na stronie stowarzyszenia oraz jego przesłanie na adres: inga@inga.org.pl

Kontakt 665 722 619

O zakwalifikowaniu się powiadomimy drogą elektroniczną. 

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.                                                         

SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!!

Zaadoptuj mnie Szkolenia dla przedsiebiorców Trasy Rowerowe Gminy Śmigiel Ciepłe Mieszkanie Plastiki
fundusz spójności Szkolenia Komputerowe Fundusze Rządowy Funduszu Inwestycji Lokalnych