fb
16 września 2015

Zaproszenie do udziału w piłkarskim turnieju

Ośrodek Kultury Fizycznej i Rekreacji w Śmiglu

zaprasza

amatorskie drużyny do udziału

w

V JESIENNYM  TURNIEJU PIŁKARSKIM MĘŻCZYZN NIEZRZESZONYCH

O PUCHAR

BURMISTRZ  ŚMIGLA

  ŚMIGIEL,  4 PAŹDZIERNIKA 2015  (NIEDZIELA).

Zgłoszenia telefonicznie od dnia 21.09.15 r. tel. 65 5189 334.

 

 

REGULAMIN

 V JESIENNEGO  TURNIEJU  PIŁKARSKIEGO  MĘŻCZYZN NIEZRZESZONYCH

  O Puchar Burmistrz Śmigla

Śmigiel, 4 października 2015 r.

I  Termin i miejsce:

  1. 1.     4 października 2015 r.  (NIEDZIELA) boisko  „ORLIK” w Śmiglu - godz. 12:00
  2. Odprawa kapitanów drużyn i losowanie godz. 11:45

II  Zgłoszenia:

      Organizator przyjmie zgłoszenia od dnia 21.09.2015 r., od godz.. 8:00 w ilości sześciu drużyn maksymalnie (decyduje kolejność zgłoszeń). Miejsce zgłoszeń: Ośrodek Kultury Fizycznej                          i Rekreacji  w Śmiglu, ul. Kościuszki 20.

      W pierwszej kolejności przyjmowane są zgłoszenia przedstawicieli drużyn, którzy stawili się w siedzibie organizatora a w drugiej kolejności zgłoszenia telefoniczne.

Prawo startu w drużynie mają tylko te osoby, które zostały wpisane na listę startową do momentu otwarcia imprezy.

II  Wpisowe:

        Wpisowe wynosi 70 zł od drużyny (za 6 osób). Jeżeli drużyna będzie miała  więcej jak  6 osób, wtedy musi dopłacić za każdego następnego zawodnika po 12 zł.                      

       

III  Organizator zapewnia:

a)  wszystkim drużynom biorącym udział w turnieju zapewniamy bony żywnościowe do zrealizowania                w stoisku gastronomicznym przy „Orliku”

b)  drużyna zwycięska otrzyma puchar i dyplom

c)  pozostałe drużyny otrzymają statuetki i dyplomy          

 

IV  Szczegóły dotyczące turnieju:

 

  1. Drużyna składa się minimum z 6 zawodników, a maksimum 10 zawodników. Na boisku w trakcie meczu drużynę reprezentuje  5 zawodników w polu + bramkarz. Zawodnicy zmieniają się systemem hokejowym (w strefie zmian) za zgodą sędziego.
  2. Obowiązuje obuwie lekkie, tj. trampki, adidasy, względnie tzw. zimówki
  3. Nie obowiązuje przepis o pozycji „spalonej”
  4. Rzuty karne wykonujemy z linii pola karnego.
  5. W rozgrywkach obowiązywał będzie niniejszy regulamin a kwestie sporne rozstrzygać będzie komisja w 3-osobowym składzie (2 sędziów oraz organizator), po zakończonym meczu kwestie sporne zgłaszać może tylko opiekun drużyny.
  6. Mecz będzie trwał  2 x 13 min
  7. System rozgrywania turnieju, przy ilości startujących pięciu drużyn:

     drużyny grają  systemem każdy z każdym w eliminacjach grupowych (losowanie przed turniejem o godz. 11:45)

  1. Kary dyscyplinarne

     od 2 do 10 minut oraz wykluczenie z meczu (powyższe kary dotyczą   tylko danego meczu)

 

     Turniej rozgrywany jest na terenie kompleksu boisk „Orlik”, gdzie przychodzą kibice, w tym bardzo dużo dzieci i młodzieży. W związku z powyższym za używanie wulgarnych słów oraz za agresywne zachowanie zawodników w czasie trwania turnieju drużyna może zostać zdyskwalifikowana jak również wykluczona z następnych turniejów

 

 

     

  1. System punktacji:

-     wygrany mecz 3 pkt

-        remis 1 pkt

-    przegrany mecz – 0 pkt

 

10. O miejscu końcowym w turnieju decyduje kolejno:

  • suma zdobytych punktów dużych,
  • suma zdobytych bramek,
  • plusowa różnica bramek,
  • wynik meczu pomiędzy zainteresowanymi drużynami,
  • seria rzutów karnych (po 3 rzuty)
  • rzuty karne pojedyncze  (do skutku),

 

11.   W trakcie turnieju obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych. Drużyna, która w swoim składzie będzie miała osobę pod wpływem alkoholu, zostanie zdyskwalifikowana. Jednocześnie nie będzie zapraszana na turnieje organizowane przez OKFiR Śmigiel

 

12. Interpretacja niniejszego regulaminu należy wyłącznie do organizatora  turnieju.

 

 

                                                                              Organizator:  OKFiR Śmigiel

Zaadoptuj mnie Szkolenia dla przedsiebiorców Romantyczne Trasy Rowerowe Infrastruktura i środowisko Plastiki
fundusz spójności Szkolenia Komputerowe Fundusze Rządowy Funduszu Inwestycji Lokalnych